شایعه : تاریخ عرضه Call of Duty: Ghosts از پوستر تبلیغاتی آن مشخص شد
 
یاشاسین آذربایجان
به وبلاگ ترک گروپ خوش آمدید لطفاً نظر دهید.منتظر تمام انقادات و پیشنهادات شما هستیم.

ghosts2

خرده فروشی GameStop پوستری را ارئه داده بود که نشان می‌داد بازی Call of Duty: Ghosts در ۶ نوامبر ۲۰۱۳ عرضه خواهد شد.یکی از کاربران سایت GameTrailers عکس این پوستر را فرستاده است.با توجه به اخبار ماه مارس احتمالا امروز ۱ می شاهد رونمایی رسمی بازی باشیم.

 

در همین حال یکی از کاربران با نام Brenna گزارش داده است که تیزری از این بازی گذاشته شده بود که سریعا حذف شد.این بازی ۶ نوامبر روز چهارشنبه یک روز بعد از تعطیلات در آمریکا عرضه خواهد شد، سری Call of Duty همواره در اوایل ماه نوامبر به صورت جهانی عرضه می‌شوند.

عرضه این نسخه Call of Duty در ماه نوامبر نباید زیاد تعجب آور باشد. ما همچنان امیدوارم و آماده شنیدیم تا ببینیم Infinity Ward با این بازی چه کاری کرده است. و آیا شایعات ماه مارس و عرضه بازی برای هر دو نسل کنسول‌های فعلی و کنسول‌های نسل بعد چقدر واقعیت دارد.

ghosts2 شایعه : تاریخ عرضه Call of Duty: Ghosts از پوستر تبلیغاتی آن مشخص شد

ghosts3 شایعه : تاریخ عرضه Call of Duty: Ghosts از پوستر تبلیغاتی آن مشخص شد



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


سلام به وبلاگ ترک گروپ خوش امديد از اينكه از وب ما ديدن ميكنيد ازشما سپاسگذاريم واميدواريم لحظات خوشي را در اين وبلاگ سپري كرده باشيد و خوشتون اومده باشه دوستان عزيز نظر يادتون نره حتما درمورد عكس ها ومطالب نظر بديد به نظرات قشنگتون پاسخ داده ميشه باتشكر.
آخرین مطالب